Julefest 2. juledag i Jyderup 2017

Det bliver endnu en aften, hvor fest, dans, hygge og underholdning blomstrer, når Stockcars kommer til Jyderup 2. Juledag i Skarridsøsalen. Dørene åbnes kl. 20.00 og Stockcars går på cirka kl. 21.30. Køb billet i butikkerne Butik Marianne, Lampehuset Jyderup, Expert Jyderup eller Gretas Guld. Priser fra 125,- i forsalg. 175,- i døren.

Du kan også købe en billet online ved at benytte dette link:

Vi ses ! 🙂

Påskefest i Skarridsøsalen

easter-smilie-800pxWanted Live! Sjællands mest underholdende band gæster Skarridsøsalen, lørdag d. 26. marts 2016.

Kom til påskens bedste fest. Overskuddet går til at udvikle foreningen, så vi kan få mere vidensdeling og underholdning her i Jyderup.

Dørene åbnes kl. 20.00 til en pyntet sal som bare venter på at blive taget i brug. Der er  mulighed for at købe drikkevarer i baren til rimelige priser. Der er dansegaranti og mange muligheder for at få en hyggelig snak.

Musikforeningens spillested i Jyderup
Kan du kende loftet?

Som mang
e nok har opdaget er vi ved at genstarte en tradition, som skal skabe mere liv og glade weekender her i byen.

Vi er derfor inde i en forsøgsordning, hvor vi holder nogle prøvefester og samler viden ind om musikønsker og interesser.

NodeVi vil lave flere arrangementer inden for både foredrag og underholdning. Mere om det senere.

Køb billet allerede nu og støt et festligt projekt:

Køb billet online her:

Køb billet til Lørdag d. 26. marts 2016 her

Vil du hellere købe billetten med kontanter?
Mød op her:

Gretas Guld og Sølv

Gretas Guld Sølv Ure
Skarridsøgade 35

Euronics Jyderup Baagland Radio

Euronics Jyderup
Baagland Radio
Skarridsøgade 43

Butik Marianne Jyderup SalgstedButik Marianne
Nyvej 7F

Vilkår

Billet til et musikarrangement
Billetten skal fremvises i døren, når du møder op

Alle billetsælgere og salgssteder udsteder billetter fra den samme liste. Det er altid først til mølle. Når du påbegynder din bestilling har du 15 minutter til at gennemføre købet. Ellers vil billetterne blive frigivet og andre personer kan dermed købe dem.

Vi opbevarer dit navn, adresse, telefonnummer samt mailadresse ad hensyn kommunikation ved aflysning, flytning af lokale eller andre vigtige oplysninger.

Ved annullering af arrangementet, vil pengene blive tilbageført til dit betalingskort af Place2Book. Vi opbevarer ikke dine betalingsoplysninger. Ved kontantsalg er det op til dig at få refunderet din billet samme sted, som du købte den. Fristen er 14 dage fra aflysning. Billetgebyreret til transaktion kan ikke redundres.