Vi har de bedste gæster man kan ønske sig

Efteråret er godt på vej her i 2016. Endnu en weekend er overstået med en festlig lørdag aften. I alt havde vi 52 gæster, som alle trængte til en så god musikalsk oplevelse, at de trodsede alle undskyldninger og mødte op.

Vi har de bedste gæster vi kan ønske os. Vi kan mærke på stemningen blandt gæsterne, at det netop er det som vi skal – en god kombination af musikalsk underholdning og dansevenlig musik, som giver en fantastisk mulighed for at hilse på hinanden – over bordet eller hånd i hånd på dansegulvet. Det en god anledning til at dresse lidt op og forny gaderoben.

Vi holder fast i, at spillestedet skal være et samlingssted for nærområdet, hvor man har lyst til at være gæst et par gange om året. Et af omdrejningspunkterne er en fast installation af anlæg og hjælpemidler. Rummet skal være til at bruge med det samme.

Det er vores forventning, at vores tiltag også vil komme andre foreninger til gode, som har behov for god lyd til deres arrangementer.

Planlægning mellem arrangementerne

En del af det arbejde som foregår mellem arrangementerne, er at planlægge forskellige tiltag, som kan medvirke til at vi får et rigtigt spillested. Lydforholdene for et band på scenen er ikke optimale. Pladsen er trang og der trænger til at blive ryddet op og renoveret, så der er plads til sminken og guitaren. Planlægningen udmyntes i en kortsigtet og langsigtet strategi, som præsenteres senere.

Opbakning fra dig

Projektet om at skaffe byen et spillested, er en stor opgave og det foregår i vores fritid. Når vi beder om hjælp, er det fordi vi ønsker at have den nødvendige opbakning. Derfor må du gerne huske os mellem arrangementerne. Spørg gerne til projektet, når du ser os i gadebilledet. Giv din mening til kende og støt op med forslag, tanker og ideer. Vigtigst af alt, køb en billet til vores arrangementer og tag en ven med. Det betyder alt.

Læs mere her: https://www.jyderupmusikforening.dk/bliv-aktiv/