Personal Playground spiller 2. juledag i Jyderup

Mandag d. 26. december 2016 forvandles Byrådssalen i Jyderup til en musikalsk legeplads, når Personal Playground indtager scenen kl. 20.00!

Bandet Personal Playground optræder med deres unikke fortolkninger af et personligt udvalg af kendte, og måske mindre kendte, hits fra de seneste fem årtier.

”Vi er lidt mere end et almindeligt coverband. Vi vælger de numre som vi personligt hver især holder meget af, ikke hvad vi forestiller os publikummet vil kunne lide. Det kommer lytteren automatisk til at gøre, når de hører vores musik.” fortæller forsanger Dina Ammentorp.

Stockcars Spiller i Jyderup 2. juledag
Personal Playground varmer op og sætter stemning før Stockcars går på scenen.

Musikken kan kun betegnes som et kalejdoskop af forskellige genre og spillestile. Fællesnævneren er Personal Playground’s evne til at lege med numrene og tilføre dem bandets egen lyd og feeling.

Den legende musikalske tidsrejse starter i 60’erne, hvor bandet spiller det bedste årtiet har at byde på indenfor Pop, Northern Soul, Rock og Pychedelia. Rejsen ender i nutiden, i den moderne og energiske Alternative Rockscene. Undervejs standser bandet op i 70’erne, hvor de viser deres kærlighed til bl.a. Soft Rock som dengang skyllede op over radioens bølgelængder. Som udklædte sørøvere, plyndrer Personal Playground 80’ernes skattekammer af hitnumre. Der tages kærlig hånd om årtiets Bluesrock, Ballads og Electropop/Dance fra det fantastiske årti. 90’erne bliver heller ikke overset, da bandet runder Grungerocklyden som prægede tiden.

“Vi er ikke bange for at spille et repertoire bestående af blandede bolsjer, da alle numrene bliver tilført vores lyd, vores spillestil, og ikke mindste… vores kreativitet. Vi er kittet som får det diverse musikalske udpluk til at hænge sammen. Vores måde at tage numrene til os på giver det hele mening.”

Personal Playground kan ikke udelukke, at de kommer til spille noget af bandmedlemmernes egne kompositioner, så aftenen kommer til at byde på en blanding af kendte og ukendte oplevelser.

I bandet finde du:

Jonas Willum Hansen på trommer
Kaj Jensen ved keys og vox
Jan Olsen på guitar
Dina Morgenfrue Ammentorp for vox og bas
Martin Midgley vox, bas, guitar, ukulele
Vi ses

Køb billet på dette link: